10 May 2013

I Met Him

Assalamualaikum...
hai uolls..hujung minggu ni..malam tadi mesti ramai yg tengok movie kan..
untung la uolls.eh?...yela..hari jumaat kan,,for sure la esok cuti,,memandangkan korang ada plan lain..
dah la...I met him..siapaka?? cintaku ka? Boneys??..Cokelat??..haha..no la..
aku jumpa my old friend..Syaari schoolmate aku dulu..
you know what ..since aku form4..aku dah pindah sekolah..so tak jumpa la kawan2 aku sekolah lama..
nak balek sabah entah bila ada rezeki..hm..
ha...
sekadar hiasan..rindu kau dek..:'(


Nak dijadikan cerita,,hari tu bersamaan hari apakah...berharibulan apakah aku pon tak ingat dah..c Syaari ni text aku...tapi i can't reply..sebab takdak kredit..hee..:).i thought tak penting kot ..
selang berapa hari..aku top up then aku text dia...kenapakah??
then he told me that he is on his way to UIA..then i asked him..

Aku: UIA mana? Ko stay mana?
Dia:  UIA la...aku stay pj la..skrg aku di pj,tgh makan
(aku semakin eager nak tau tu..bertubi2 soalan aku tanya dia,hamek kau!!)
Aku: Bila ko sampai sini? Ko buad apa?..Berapa lama ko di sini?
Dia:  Malam ni aku sampai..aku ada pertandingan nasyid.aku stay dua malam sini..aku balek 2haribulan nnt
(masa ni aku ada kelas...punya semangat aku..kononnya nak jumpa la kan..kejap pon takpa..kawan lama katakan)
Aku: Skrg ko dimana?..Bole la jumpa ni kan..(aku over excited lagi)
Dia:  Aku di pj la skrg ni..oh..ok jugak...
(aku baru balek kelas ni..da naik dah kat Mahallah aku..dia cakap dia kat PJ..tengah makan..so i thought dorang makan kat dalam CFS ni la kan..aku dah semangat turun 1000 anak tangga tu ...dapat msg.)
Dia:  Sekarang kami di *******(aku lupa kat mana...tapi bukan dalam cfs lah,aku kecewa lagi...)
Aku: Dakpala..jumpa esok jakla..
(sebab dah nak pukul12...pak guard pon dah pandang aku semacam..so terpaksala,,haha..)

sebenarnya tak habis lagi tu...dorang sampai pukul berapa entah kat CFS ni...then i asked him la..ko stay mana..dia cakap..dekat Abu Bakar..aku lagi semangat sebab berdepan je dengan Mahallah aku..dia pon cakap.."eh..yala.." means that dia duduk blok depan..that why he can see Mahallah i..
Actually..dorang wakil Universiti Malaysia Sabah(UMS) untuk Battle Of Nasyeedians(BON)..
tapi takdak rezeki..dorang tak masuk final..sob2...aku dah sedih dah sebab tak dapat nak tengok dorang perform...
Imagine la..aku tengok kot semifinal..all group aku sempat tengok..group UMS je aku tak dapat tengok sebab ada kuiz Fizik time tu..huuu..aku dah kecewa...(kecewa lgi~~~)
Rupanya malam tu dorang perform..hoorayy!!....CFS memahamiku...
aku bahagia la kat belakang tu dok menyaport..
Yg membuatkan aku excited terlebih lagi..bila dorang perform lagu

Tinggi-tinggi gunung Kinabalu..
Tinggi lagi munajat kepada-Mu.
Lepas je dorang nanyi tu..dorang siap buat gimik..bendera Sabah muncul!!.huu...TERBAIK
benda tu buad aku lagi gila...bendera SABAH kot wey..dah sekian lama aku tak nampak uolls..
lepas je habis program tu..aku dengan rasa tak malunya dicampur semangat Sabahnya...bergambar dgn dorang...KHAU HADA??...haa..haha.... puas hati..:)


tu dia....aku tak ingat dunia dah nak jugak ambil gambar with my beloved flag...tak kisahlah aku sorang je bunga kat situ..(tukang capture perempuan okay)..hm!!


kalau korang perhatikan betul my face kat situ..nampak sangat over excited face..
haha..This is me! This is real!

No comments:

Post a Comment

Post a Comment