8 Jul 2013

PEERS BBQ (AKU MALU)

Assalamulaikum..
Bismillahirahmanirrahim...
Hari ni 09/07/2013
Semalam 08/07/2013
haha..dah kenapa dgn aku?..
tengok title la beb..PEERS BBQ
ok..nak dijadikan cerita..semalam tepat selepas isyak..
aku dgn mek pergi la ke event BBQ peers ni..ni open utk  member PEER rasanya.
just pay RM2 and you can join them..
macam aku buat la..aku tak tahu pun pasal benda ni..mek tu yg beriya-iya nak aku ikut..mek pergi.
so dia memujuk sekeras-kerasnya diriku ini utk join dia sekali*agak mengada ayat aku kat situ eh*
demi my syg..aku pun pergi la.makan kot..siapa yg tak mau.aku bab makan susah sikit nak tolak..



ok..berbalik kepada cerita..so,semalam aku pun pergi la memeriahkan majlis..yes..aku meriahkan majlis *tangan letak kat bahu,mata pandang kat ats*
sesampainya aku kat sana..semua org aku tak kenal..tak tahu nama..kenal muka je ..*apa jenis member la aku* tak..aku mmg member yg tak aktif..bukan sengaja tak aktifkan diri..tapi setiap kali ada event yg PEERS ni buat setiap kali tu la jugak aku ada hal..tak balik rumah..ada benda lain aku kena buat..so thats why la aku tak involve sangat dlm PEERS ni..
ok..aku cerita kat mana dah tadi??..oh..aku dah sampai kat lokasi kejadian..aku pun duduk la kat satu tempat tu..sorang2 salam aku..kiss kiss..muah! muah!..
"Sape name eh?."
begitula seterusnya..nampak tak ketidakaktif nya aku dalam PEERS ni..haha..org tak kenal kot aku..
"oh...awak PEERS eh?"
ok fine..aku faham soalan tu..ahaks!!
ok..aku rasa malam tu aku malu tahap gaban.first..
ada sorang ni aku kenal..known as Ekin.
Ekin ni classmate BTQ aku sem lepas..Ekin ni rapat dgn sorang member dia tu la..memang aku selalu nampak Ekin ni akan jalan dgn member dia tu..aku masih pening nama dorang dua tu,,so..malam tadi dgn penuh keyakinan aku tanya Ekin tu

Aku: Eh Ekin..kau tahu tak..aku keliru tau kau dgn kawan kau sorang tu..yg Bessek tu,,
Ekin: Eh aku la Bessek tu
Aku: Laa..ye ke?..
Ekin: Ha yelaa..name aku Bessek Zinatul Asyikin

gelak gila org yg ada kat situ..ok fine..aku malu..aku bole lupa nama penuh dia..sedangkan sem ni aku sekelas kot UI dgn dia..Maluuuuuu

ok next malu yg aku dapat..aku tau Vice.Presidnt PEERS ni nama dia Aisyah..tapi aku lupa-lupa ingat her face..so..ada sorg sister ni tegur aku..dah salam2 siap.

Sister: Eh,maafla..baru sampai ke..*salam kiss kiss muah! muah!*
Aku: Ha,,,ye,,,
Sister: Name ape ye..
Aku: Marliza..sis??.
Sister: Aisyah

arghhhhh!!!...aku tak tahu aku nak letak mana muka aku time..Vice Pres kot wey aku tak kenal..apa jenis member ka aku..bukan tak kenal...lupa..tak sama ok tak kenal dgn lupa..TAK SAMA..sumpah aku malu!!..
errrr.....MIYANAE Aisyah..hee

ohya..makanan malam tu..ayam BBQ tu la..i dapat 2ketul besar uolls..ahaks!!..ada sosej,nasi goreng,kentang goreng..dan orang goreng.*haha..agak kejam aku menipu disitu*
heee...

p/s: aktifkan diri anda dalam society,,byk kebaikan nya syg-syg ku sekalian.jgn jadi katak bawah tempurung ,lepastu tempurung tu kena tindih dek tempurung lain..*hiperbola gila aku*



No comments:

Post a Comment

Post a Comment