30 Mar 2013

SEM3 2012/2013

Assalamualaikum peeps...

Sekian lama kan aku tak upadate blog aku ni kan..sob3 aku tengok blog yg tak tau nak jadi apa dah ni..ok lah..berdasarkan tajuk entry kita ya..aku tak sangka aku dah sem3 dah sekarang..cepatnya lah masa berlalu..next sem aku dah jadi second year student...wow..double wow!!..tak terasa i jd kakak2 la kiranya kn..hm..

Ok..masok cerita kita eh korang2...1st and 2nd sem memang aku terasa triple wow sebab classmates dimajoriti oleh brothers..huu...dok diam jela kteorg girls ni kan...crita2 kteorg je la....naik sem3??...tadaaa..hello girls..kita conquer..hahaha...conquer la sangat kan,

Aku nak story sikit,,u olls tau tak sebab aku dah gila tak update blog kecintaan aku ni..sebab jadual packed gilaa wey...serius..nop!!..duarius..huu..kelas start at8 to 6..haaa..tak merana macam tu?...baru terasa menyesal tak study English betul2..kalau tak,dah free sikit jadual tu...bukan free sikit..free banyak..yup..serius....free baaaanyaaaaaaak..

Tambahan lagi..sem ni aku ada study circle..haa..u olls ada??..study circle ni every Friday at12-3..peace no war...haha...bahagia hidup..and u olls..sem ni aku ambil BTQ stands for Basic Themes of Quranic Language,,lebih kurang gitu la ..BTQ ni kita belajar pasal Quran la..kita dapat faham la tafsir tu dalam..deep//haa..biasanya kita baca je kan tafsir..kita jd blur....o.0

Disisi lain pula...(bajet gila ayat aku).sem ni core course aku ambil..hm..peace lagi sekali..:D..Math2,Physics2,Chemistry1..yes..say yes..tapi aku beryukur sangat2 sebab dapat lecturer yg Alhamdulillah baik..and too good to be our teacher..kalau kelas Math..Madam Suhaila..terbaik!!..sebelum start kelas..kena ada sorang bg Tazkirah..semua org kena ok u olls??..sekarang dah rotate balik da.huu,,hah...nak dijadikan cerita,,first Mdm ni masok kelas kan..mati2 aku ingat kn student tau,..huu..nasib baik aku tak buat jahat wey.huuu...tak pasal2 kena aim...tak yah buat jahat sgt la,,sekarang ni pon Mdm selalu aim aku...huu.."Marliza,,Sabah apa khabar?"hee..sihat Mdm..:P..

Ok sekarang aku nak cerita pasal Sir Chemistry aku...actually lecturer Chem ni suppose Mdm Nadiah..tapi Mdm dah tunggu hari nak bersalin..so..Sir Suhaizam ganti..first sir ni masuk..aku bermonolog sendiri (kalau begini lah,,tak belajar aku)..muda wey Sir aku ni..one more..first day Sir masuk kelas..aku mcm instict something tau..cara dia cakap..pastu ditambah dgn nombor fon dia..0128...yes!!..Sir aku asal Sabah..(Subhanallah..style Sir).ok la u olls..nak dijadikan cerita..masa kat Lab..org tengah busy buat kerja masing2..Sir pon tengah busy explain something kat group lain..so..aku ada benda tau nak tanya Sir..dgn tak da perasaan nya.."Sir...." Sir tak dgr rasanya..again.."Sir..??.."..Sir bagi isyrat tangan dia suruh tunggu...ok..!.aku macam alien..again.."Sir.."...lepas tu??

Sir pandang aku..."SABAR,SABAR,SABAR...SUBHANALLAH"...ok fine..aku gelak..haha..seriuosly I love Sir...hahah,,berapa kali aku panggil Sir time Lab..aku rasa Sir pon dah bengang dgn group aku..huu..sampai satu masa tu..Sir duduk je depan meja group aku tu..haha..thanks Sir..ok...aku rasa setakat ni dulu aku nak cerita..ada kesempatan lagi aku update pasal aku salam Ana Raffali..peace yaww!!..:D,,jom layan gambar sikit..

ha uolls..ni la girgirls class baru i..

masa ni nak ambil gambar class..Irah,ALi ngn Maira' xda..sob2..

ni classmates sem ni..tapi tak semua dalam ni..setia hujung nyawa eh ok??

ni lab first aku..tak menjadi sebab semangat nak sejukkn dia..sampai jatuh dan tumpah..haha..:D..

No comments:

Post a Comment

Post a Comment